W xshop.com.pl dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo w pełni zadowoleni z zakupów. Jeśli jednak z jakiegoś powodu zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, macie Państwo prawo do jego zwrotu zgodnie z poniższymi zasadami.


Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, jako konsument mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy nas poinformować o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).


Warunki zwrotu produktów

  • Stan produktu: Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym, kompletnym, nie noszącym śladów użytkowania, które wykraczają poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Oznacza to, że produkt powinien nadawać się do ponownej sprzedaży. W przypadku zwrotu produktu, który nosi ślady użytkowania, możemy obciążyć Państwa kosztami zmniejszenia wartości rzeczy.
  • Opakowanie: Zalecamy, aby zwracany produkt był w oryginalnym opakowaniu. Chociaż nie jest to wymóg bezwzględny, pomaga to w bezpiecznym transporcie i identyfikacji zwrotu.
  • Dowód zakupu: Do przesyłki zwrotnej prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon fiskalny, faktura, potwierdzenie zamówienia). Ułatwi to i przyspieszy proces realizacji zwrotu.

Procedura zwrotu przez Paczkomat InPost

Aby ułatwić Państwu zwrot produktów, udostępniamy możliwość odesłania ich za pośrednictwem Paczkomatów InPost.

  1. Zgłoszenie zwrotu: Przed wysłaniem produktu prosimy o zgłoszenie chęci zwrotu poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: admin@xshop.com.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 516241677 W wiadomości prosimy podać numer zamówienia, nazwę zwracanego produktu oraz powód zwrotu (opcjonalnie, ale pomocne dla nas).
  2. Otrzymanie etykiety zwrotnej (jeśli dotyczy): Po zaakceptowaniu zgłoszenia zwrotu, w zależności od dostępnych opcji, możemy Państwu udostępnić gotową etykietę zwrotną do Paczkomatu InPost. Etykieta ta będzie zawierać wszystkie niezbędne dane do odesłania paczki.
  3. Przygotowanie paczki: Starannie zapakuj zwracany produkt, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Dołącz dowód zakupu.
  4. Nadanie paczki w Paczkomacie:
    • Jeśli otrzymali Państwo etykietę zwrotną, naklej ją na paczkę i nadaj w dowolnym Paczkomacie InPost.
    • Jeśli nie otrzymali Państwo etykiety, będą Państwo musieli wygenerować własną etykietę zwrotną w aplikacji InPost Mobile lub na stronie internetowej InPost, wskazując adres Paczkomatu InPost, na który ma zostać dostarczona paczka. Prosimy o wysłanie paczki na adres: Paczkomat InPost ZBA02M adres: Kochanowskiego 16, kod pocztowy, 05-091, miejscowość, Ząbki  Jako odbiorcę prosimy podać: xshop.com.pl, numer telefonu kontaktowego do Państwa, użyty przy wysyłce, np. 123456789, adres e-mail do Państwa, np. admin@xshop.com.pl].
  5. Potwierdzenie nadania: Po nadaniu paczki w Paczkomacie otrzymają Państwo potwierdzenie nadania. Prosimy o zachowanie tego potwierdzenia.

Koszty zwrotu

  • Zwrot z tytułu odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, koszty bezpośredniego odesłania towaru ponosi kupujący.
  • Zwrot wadliwego produktu/reklamacja: Jeśli produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową, koszty zwrotu ponosi xshop.com.pl. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia najdogodniejszej formy wysyłki.

Zwrot środków

Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Państwa oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwrot środków nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.


W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących procedury zwrotu, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:

xshop.com.pl E-mail: admin@xshop.com.pl Telefon: +48516241677